2009-11-12
 16:41:44

This week

Okej, jag har inte skrivit om hur min dag har varit så jag kommer skriva om det nu.
I tisdags så tog jag nämligen svinsprutan (svininfluensasprutan) Vi åkte klockan tio över ett kom till hjorthagen där jag skulle ta den vid halv 2 och då fick vi stå i kö i en halv timme för det öppnade klockan 2. Framför mig i kön stod det en jävligt jobbig liten kille som kanske var runt 3. Han kasta sten på mig, inte snällt. När jag skulle ta sprutan kom det en fotograf och frågade om han fick fota när jag tog sprutan, och jag sa ja, hehe om ni ser en tjej men cendre/blont/gult ganska långt hår men grönt linne så är det jag. När jag tog den var det försent att åka till skolan så jag var hemma. Senare ville min syster att jag skulle följa med henne att sola solarium för att man får fett bra hy. en rekommendation. Men det var första gången jag sola solarium så vi tänkte ta dubbelrummet. Men det trasigt så vi fick ta ett varsit rum. Seriöst Att sola solarium är skit läskigt, först hittade jag inte dem här "glasögonen", fick nästan panik där inne för det blev så varmt när den sattes på, men tillslut hittade jag dem. efter det tappade jag mina byxor i rengöringmedlem det var inte heller så kul, men allt blev bra sen, jag blev brun och blev av med några av mina finnar som kom tillbaka två dagar senare, men det är okej för det var inte alla som kom tillbaka.
igår (onsdags) hände inget speciellt bara att jag vakna halv sju för att gå till skolan men jag hade lite ont i huvudet och mådde lite illa så jag stannade hemma för jag trodde det skulle bli värre. men det blev det inte. Jag var hemma tog det lungt kollade på grey´s anatomy och efter det sista avsnittet av true blood. Orkar inte vänta till 24 februari för att det ska börja igen.
idag (torsdag) så gick jag som vanligt till skolan och det var en vanlig dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: