2009-11-03
 18:03:07

schhh a secret

Jag kommer bli av med min tandställning snart. AAHH! jag har väntat i 3 - 4 år att få tandställning. Efter 1 år och 5 månader med lidande att gå till tandläkaren, borsta noga, fastna mat så kommer mitt efterlängtade smile. Den 22 December kommer jag att bli av med den. två dagar före julafton.
Det dåliga med det är att jag måste ha en så kallad genomskinlig bettskena som jag kommer ha dygnet runt dem första dagarna. måste ta ut den när jag äter, dricker eller ska borsta tänderna. men efter kanske 1 månad så kommer jag bara ha den på natten. Men schh... berätta inte för dem i klassen, det ska bli en stor SURPRISE. Så får vi se vem/vilka som kommer se det först


naomi&veronica
PUBLICERAT: 2009-11-19, 21:01:11 | URL: http://modistiskt.se

fiin bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: