2009-11-20
 14:43:38

Kommer jorden gå under 2012? Svar: NEJ

Allt snack om att jorden kommer gå under är BULLSHIT. Så det här inlägget hamnar under kategorin bullshit. Efter att många har sett filmen 2012 då filmen handlar om att jorden kommer gå under har många personer blivit rädda. Jag säger bara, ta det lungt, det kommer inte hända som i filmen. Vill ni veta vad jag tror? Jag tror att det inte kommer att bli den största jordbävningen i hela universum, det kommer inte bli en översvämning, det kommer inte komma en tornado, det kommer inte bli istid. Det jag ville säga med vad jag tror är att miljön kommer att börja bli förstörd. Vattnet kommer börja bli äckligt och missfärgad av allt gift i släppt ut, syret kommer inte bli rent syre, träden kommer säkert börja ruttna lite. Men jag tror, jag menar jag vet att ni kan göra något åt detta, om vi inte vill att det här ska hända så måste vi göra något åt det FORT! GENSAT!

  • sluta åk bil, för mycket avgaser förgiftar allt och alla.
  • återvin papper så slipper vi hugga ner mer träd
  • Sluta döda djur. Har sett mycket på TV då pandor, isbjörnar och tigrar börja försvinna. Det är inte bra för eko systemet (?)
  • "Bomba" alla industrier som vi inte behöver.
  • fiska inte för mycket så fiskarna försvinner. Har själv hittat två döda fiskar som flyter på vattnet för två år sedan kanske.
  • Sluta jaga djur T.EX valar (m.m)
  • släck alla lampor när det är ljust ute och då är det onödigt att ha dem på. det förstör och det kostar pengar.
  • soppsortera.



Låt oss börja ta hand om det viktiga D.V.S jorden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: