2009-11-30
 09:54:38

Jag vet hur du får Miranda kerrs kropp

Det är en sak jag bara vill ha, som jag kan offra vad som helst okej inte vad som helst men nästan och det tror jag att ni vill också. Nämligen miranda kerrs kropp. Miranda jobbar juh som alla vet i Victoria´s secret. Och där ser man en del skin, hehe, hon har den perfektaste kroppen ever. Jag har läst lite på internet, och då menar jag på hemsidan www.improveme.se och där har dem skrivit för längesen vad hon äter till frukost, lunch och middag. Det kanske inte är det bästa men vad gör det. Jag skulle ju offra vad som helst och då offrar jag skräpmaten. Hejdå skräpmat och hej nyttig mat.

Såhär äter miranda.
Frukost: Frukosten består av en fräsch müsli med yoghurt och fruktsallad. Till det äter miranda ett kokt ägg. Det hon dricker är te eller ett glas vatten med citron. blä till citron och mums till allt annat.
Lunch: Till lunch skippar hon Hamburgare och pizza. Hon äter en tonfissallad och flera glas vatten.
middag: Till Middag äter hon ofta laxkotlett, en stek eller en vegatarisk sallad. Hon äter inte mycket potatist utan hon gillar rostad pumpa.

Miranda  äter ofta, gott och nyttigt till skillnad från många av hennes kollegor. Hon kallar sig oxå för ett "hälsåfreak" och det kan man se genom vad hon äter. miranda tycker oxå det är synd för de som inte tar hand om sin kropp för på utsidan ser den ut att må bra men på insidan mår den inte bra. Så hon äter bara det som är bra för hennes kropp. Något som jag oxå kommer göra för jag vill verkligen ha hennes kropp NUU!



Så här kommer min framtida kropp se ut. hoppas jag.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-05-12, 18:35:50

Jag har läst någonstans att hon äter organisk mat och tränar fyra gånger i veckan i typ 70 min, det stod att hon springer 4-5 km och så (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: