2009-11-19
 10:53:36

Gymnasiemässan

Jahapp, då var det dags.  Dags att börja välja vilket Gymnasium man ska gå på och vilken linje. Jag kan inte fatta att det var (nästan) nio år sen jag började förskolan. Då spelade det inte roll vilken skola man skulle börja i men nu är det på allvar, det är lite läskigt. Man måste börja tänka på vad man ska jobba med i hela sitt liv.
Idag är jag en School tjej imorgon okej om några månader är  jag en High school tjej. Snart måste man kolla i DN och alla dem andra tidningarna, broschyrer för att gå på öppet hus och hitta det RÄTTA gymnasiet. Men eftersom jag inte hann till pendeltåget idag för att åka men klassen till Älvsjö gymnasiemässa så åker jag klockan 4 då pappa förljer med.
Future, here I come!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: