2009-11-27
 13:54:23

27 November

Jaha, vad ska man skriva mer än att jag har varit i skolan och fick sluta 45 minuter tidigare.
Sen ska jag göra en sak som jag inte ofta gör men jag tycker det är dags nu. Det är nämligen Shoppa. Det är lixom inte min grej, nu tycker jag att det ska komma några nya saker till min garderob. Det är ganska många saker jag sak ha.


3 st stora silver ringar som jag ska ha på tummen, pekfingret och långfingret.
Hulken tröja som lisaplace har.
gå till affären manhattan, topshop och Zara
Fixa min lila klocka som jag fick i födelsedags present. Ska fixa storleken och Glitter.

Lite senare ska jag vara hemma. När jag säger Hemma menar jag idol, cirkus möller och det BÄSTA serien ever (om man inte räknar med true blood som jag saknar med hela mitt hjärta) Flashforward.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: