2009-11-17
 17:22:05

17 November

Hola! Denna underbara, kalla, regniga dag började när jag vaknade halv sju då jag fick veta att jag skulle till tandläkaren. Hos tandläkaren tog dem bilder på mina tänder. Är det bara jag som tycker det gör ont, fick ta fyra bilder den här gången för första gången. brukar annars ta två. dessutom fick jag beröm för mina tänder ;) Har aldrig haft hål i tanden, inflamation i tanden eller tandsten. S  T  O  L  T. När jag äntligen var klar återvände jag till skolan. Efter skolan är slut var det kör och där övade vi på Lucia sångerna. Dem frågade också om det var någon som skulle vilja vara lucia och då räckte min kompis upp handen, hon som var VERKLIGEN hatar. Nu funderar jag på om jag ska ställa upp på att vara lucia så hon får gråta sina tårar för att hon inte får vara det. Får se vad my real friends tycker...

Fortsättning Följer på mitt roliga liv...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: