2009-12-20
 14:34:53

Troop beverly hills

YEEEES! idag visar dem Troop beverly hills på tv4 film klockan 21.00. Ni måste se den. Jag har velat se denna underbara film i ungefär 4år. i 4 år har jag letat och längtat  på att få reda på vad den heter för jag kollade lite i början på filmen hos min kompis och jag viste inte vad den hette. Men sen så orkade jag inte vänta längre, jag gick in på en disskutions sida och skrev vad den handlar om och då var det en jätte gullig tjej som svara att det var troop beverly hills. Och dem visar den idag.
Jag skriver lite kort om vad det handlar om: det är om en hemmafru som heter Phyllis Nefler som är en rik och bortskämd. Phyllis är mitt uppe i en skilsmässa. För att tänka på annat så anmäler hon sig som en scoutledare, hennes dotters scoutgrupp och hon gör det på sitt eget sätt. istället för att campa i skogen som man ska göra tar hon med tjejerna till ett lyxigt hotell där de får lära sig hur en flicka ska föra sig. Vedla, som är distriktsledare för scouterna, ogillar det nya greppet och gör allt för att sabotera för Phyllis.

Om jag minns rätt så har velda en annan scoutgrupp oxå... och den gruppen gör verkligen allt för att sabotera Phyllis grupp. Den är suuuuper kul man dör verkligen nästan av garv. ni måste se den



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: