2009-12-23
 16:28:56

svar på frågestunden

ursäkta men jag orkar inte med me frågestunden så vi kör svaren redan nu. föresten så bloggar jag mer på fredag eller när jag kommer hem imorgon. från mig till dig god jul i förskott.

Vad heter du i efternamn?: Eriksson, hehe, värsta svenska efternamnet. Vill byta efternamn tyvär. är din favorit accessoar?: Ringar, det är det finaste och det är coolt, tycker jag iallafall. ring på varenda finger är grymt. vad fick du för betyg?: Den här terminen? då fick jag som förre året alla G fast två VG, jag jobbade inte så hårt med dem här betygen eftersom att jag inte tyckte att det här betyget var viktigt. viktigast är ju nästa termin, slutbetyget. vad ligger högst upp på din önskelista?: oj, antingen är det piano eller gitarr.  vad har du för klädstil?: det var en svår fråga, jag har defintivt inte den hära typiska tjej stilen, den hatar jag för jag passar inte i det. men det är väl lite rock stil. hej vilken bra blogg du har: tack det var kul att höra. Vad är din favorit film och vad är din tråkigaste film?: min favorit film är twilight ofcourse men även härskarringen trilogin är en favorit hos mig. Den tråkigaste är sveriges favorit film män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden m.m. jag fattar inte hur man kan kolla på sånna sugiga filmer. högklackat eller inga klackar alls?: inga klackar, converse är allt, lever för dem. När blir du modell?: så fort som möjligt, mitt mål var ju innan nyår men det är typ en vecka kvar så det blir någon gång kanske februari. Har du facebook: ja såklart. varför skriver du på engelsa ibland i dina inlägg?: för att det är coolt, vem vet vem som kollar, kanske min engelska lärare. det är ju tid nu att smöra för betyget. hur många år är du?: 15.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: