2009-12-01
 19:41:32

Önskelista 2009

Nu står det helt stilla i min hjärna på vad jag önskar mig. Har frågat många vad dem vill ha men ändå känns det som om jag inte behöver det eller att jag redan har det. Jag måste skriva mer, mer, MEER.
såhär mycke har jag kommit på

filmer/boxar
narnia - prins caspian
one tree hill säsong 6
10 000 BC
Vänner
Troopy beverly hills
New moon
Harry potter och den flammande bägaren
Desperate housewives säsong 4
Stolthet och fördom
jumpers
G.I.Joe

musik
Kate voegele - dont look away
Michael Jackson - This is it
Jones norah - chasing pirates

övrigt
Presentkort på SF
Lårsmycke
Huvudsmycke
2 stora silverringar
photoshop
pengar
många armband
kläder
en kompass i guld
mini DVD
gitarr
Jeans
berlocker
kläder
TV
Piano

Nintendo DS
My sims: kingdome
my passion 4 fashion
cooking mama 3
mario vs sonic olympics
style boutique

böcker
Tresure yourself - miranda kerr
Vargbröder del 5



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: