2009-12-08
 22:49:40

Nu är det klart

nu är det klart. Vi kommer åka till Turkiet i Maj. Jippi! längtar redan nu. Vi kommer åka till ett hotell i Marmaris som heter Cosmopolitan. Ser det inte härligt ut? Gud vad jag längar skippa snön och regn, kalla vindar (även fast det är i maj) till varm sol och härliga dagar på stranden. Sitta i en solstol och dricka frukt smooooothie, äta på oh yes varenda kväll, Gå långa strandpromenader på kvällen, shoppa, Vakna upp i hotellrummet med en skinande sol stråle rakt i ansiktet som gör att man hoppar upp ur sängen och gör sig klar för nya äventyr.

Jag ska se om jag kan fixa så jag kan mobil blogga. Vet inte hur det kommer gå om man är utomlands och så, men ska se vad jag kan göra.

Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: