2009-12-10
 18:57:30

lära mig låtar på en dag

Inte bra asså. Måste lära mig den här låten, jag vet inte riktigt vad den heter men stilla natt heliga natt, sankta lucia och lucia på några timmar för jag ska gå och lägga mig snart eller nej jag ska gå och lägga mig 10, då slutar Glee. Men iallafall ska jag vakna halv 6 imorgon det är inte vanligt för mig och jag gör det bara för jag ska vara med i lucia tåget imorgon.
Jag är ganska smart så istället för att fixa håret imorgon så gör jag det nu, så slipper jag ha det så stressigt imorgon då det är tidigt och jag är en zombie. Juste jag måste lära mig allt utan till på engelska redovisningen. Men jag kan nästan allt så det är ingen panik...än


Natalie - It's all about attitude
PUBLICERAT: 2009-12-10, 19:09:42 | URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

hej du! vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: