2009-12-04
 19:14:56

Hiss lista

  • T-hirts med tryck. Det är verkligen coolt tycker jag. specielt den här tröjan med hulken på som man kan köpa på h&m. Sen finns det andra tröjor med tryck som är coola. haha emma gilla. Förutom dem på Lindex tror jag det var. Förlåt till er som handlar där men jag tycker att dem har barnkläder, jag har hittat mycket fint där men nej det är för barn.

 

  • its all about the bling. Det ska vara mycket bling, kanske inte för mycket men ringar, armband, halsband. Jag blev helt knä svag förut för Guld men nu är det silver som gäller. Det skulle enligt mig passa superbra med det där handsmycket från www.dollyblond.se och stora silverringar på varenda finger. Nu har jag inte testat det utan jag har en bild i mitt huvud och det kommer bli super.

 

  • lack leggings. Det finns ett par lack leggings som finns på Zara och dem sitter perfekt, lovar. Det är väldigt svårt att jämnföra alla leggnings men jag tycker att dem på Zara är bäst. Plus att lack leggning har tagit över jeans leggnings på toplistan. Jaa! det är så 80-tal nu. Och det kommer från en 15-årig tjej som inte passar i det.

 

  • Jones noraaah. Gaah! Chasing pirates är den bästa låten hon har gjort. Hon har en speciell röst som inte går att bra att beskriva. Sen är hon grymt söt.

 


Madicken
PUBLICERAT: 2009-12-04, 20:49:14 | URL: http://conler.blogg.se/

Hej på dig!

Allt bra?

Ha en bra Fredag kväll ;D


Madde
PUBLICERAT: 2009-12-05, 11:10:20 | URL: http://maddisenj.blogg.se/

Vill du få chansen att bli veckans blogg? Följ i så fall anvisningarna i inlägget på min blogg! Kram /M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: