2009-12-31
 19:26:33

091231

Då är det sista dagen på året. vilket skit år det har varit, hoppas nästa blir bättre. har en känsla att det blir bättre. Jag har precis gjort klart mitt film manus som jag och mina kusiner ska spela in i sommar. Den heter härsken på ringen, man hör på namnet att det är en parodi av sagan om ringen. vill ni höra lite?
Den här delen är när Gandalf är inne hos Bilbo. (inspererad av sagan om saft kalaset)

Bilbo: Vet du vad jag kom på innan?
Gandalf: höhö nää
Bilbo: om man värmer saft
Gandalf: aa?
Bilbo: Då smakar det glögg ju
Gandalf: aaaha
Bilbo: Jag tror jag har lite saft här bakom. Det står saft på bänken... jävlar tjuvar va, dom snor min saft. Nä nu jävlar!, 

Men hur har mitt år varit? Mina 50 favoriter under detta år.

  1. hittade en ny favorit serie (90210)
  2. blev beroende på smoothie
  3. victoria secret fashion show 2008
  4. hittade en jag menar 3 prao platser
  5. Tog glass från skolan
  6. Romme
  7. skrev klart film manuset
  8. festade grymmt på en båt
  9. Fell in love with eagle eye
  10. bestämmde mig att börja på designa kläder kurs
  11. hitta svenska victoria secret (www.evasunderkläder.se)
  12. började göra en film om mina härliga minnen med mina kusiner
  13. fick min ipod touch
  14. köpte heidi klum tröja
  15. Våran familj bestämmde sig för att vi skulle åka till New york och florida (om typ 3 år)
  16. fick ett bankomatkort
  17. Snöbollskrig
  18. Lost började igem
  19. gjorde om badrummet
  20. skulle åka till london för att se taylor swift. som då inte hände
  21. gjort klart min klänning
  22. prao
  23. i Juni var det första gången jag använde shorts i 2009
  24. sommarlov!
  25. Kollade på alla starwars filmerna på 2 dagar.
  26. åkt moppe
  27. skaffat moppe
  28. skolavslutning
  29. badade i sjön för första gången
  30. transformers hade premiär den 24/6 XD gick 26/6
  31. Åkte till ålan fram och tillbaka
  32. skolan börja och skulle börja nian
  33. new moon
  34. Klassresan
  35. true blood
  36. ny säsong av one tree hill
  37. jag la av med min gamla blogg och skaffade den här underbara bloggen.
  38. jag 15 år
  39. Börja skriva om film manuset¨
  40. sola solarium för första gången
  41. Blev av med tandställningen
  42. Nyår
  43. julen
  44. victoria secret fashion show 2009
  45. kom på vilken klädstil jag har
  46. börja älska Udda kläder
  47. min nya förebild var megan fox
  48. köpte handsmycke
  49. nitar is the thing
  50. Jullovet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: