2009-12-08
 17:41:44

diss listan


____________

  • Twilight haters. Sånna som sitter och klagar på att twilight är överskattat och kommenterar allt. Sitter och blundar när snygga Edward kommer, även fast jacob är grymt mycket snyggare. Men dem sitter seriöst och klagar och kommenterar precis allt dem i twilight gör och säger.

 

  • Reklamen i spotify. Helt onödigt. man sitter inte och lyssnar på vad dem säger man bara väntar på att skit reklamen ska försvinna och den underbara musiken kommer tillbaka.

 

  • Kläderna till Luciatåget. Men omg säger jag bara. var på kör idag och skulle pröva kläder till Luciatåget. Usch vilken mode miss det var där. Det såg ut som nattlinnen. Dem borde göra det lite mordernare. Det är absolut ingen urringning inte för att det är viktigt men hellre det än en den skit fula kragen.

 

  • min dåliga vana. knäcker både händer och fingrar. Bara jag snurrar runt med handleden så knäcks den och det har jag blivit van vid. Det är så att jag måste göra något med händerna och då blir det så att jag knäcker händerna och fingrarna. Fast jag vill sluta för jag är rädd att jag kommer få mans händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: