2009-12-30
 22:36:53

Bli en victoria´s secret angel!

Det är väldigt svårt att bli en ängel. man kan inte räkna med att precis när man blir modell så kan man när som helst vara med i victoria secret. det kan ta tid och då menar jag år... tyvär. men livet går inte ut på att vara med i victoria´s secret. det finns andra fashion linjer eller märken man kan sikta på oxå. men man ska inte tappa eller förlora hoppet för det finns alltid en chans att vara med. victoria änglarna eller dem som är med där kan inte vara med i Victoria´s secret forever lixom.
För att vara med i victoria´s secret så tror jag att man inte behöver vara världskändis eller känd. man behöver inte (tror jag) bo i USA för att bli en ängel men det kan vara en fördel. om jag minns rätt så bodde miranda kerr i Australien och fick ett kontrakt om hon ville vara med i victoria´s secret. eller var det att hon blev modell, flyttade till Usa, gjorde några modelljobb och fick ett victoria kontrakt. Så bli modell och hoppas att du får ett kontrakt.



Man kanske vill ha kul en dag med sina vänner och ni vill ha en egen victoria´s secret show, läs mina tips på hur man får en äkta victoria gång.

*Ha självförtroende
*Ta långa, inte för långa som en elefant. som om du går vanligt eller kanske lite längre fast du tar fötterna framför varandra.
* sprid glädje
*le och ha energi i din gång
*ge pussar, vinka eller peka ut till publiken
*armarna ska inte svänga hit och dit för mycket det ser vara oproffsigt. låt underarmarna svinga försiktigt fram och tillbaka.
*sträck på kroppen och slappna av så det inte set spänt eller nervöst ut.
* på romantik kollektionen ska vara romantisk (ofc)
*på romantik kollektionen ska man engligt mig inte ge pussar, vinka eller peka ut till publiken. man ska bara göra det när man kommer till pose zonen
* man ska oxå le.
* ha energi i pink kollektionen
* om man är med victoria´s secret och man ska gå på en show eller vad man ska säga och man går ut först eller som första gruppen. glöm inte energin och sprid glädje så publiken blir glad och spänd och bara vill ha mer och se mer.


om du gör en fotografering både för victoria eller ett annat modelljobb så lyssna på mina tips hur du får en bra bild.

* variera lite med både ansikte och kropp.
* pink kollektionen ska vara glad, säljande och energi-isk
* underkläderna ska vara sexig men inte för mycket så det ser ut som om man är med i playboy.
* ansikte i lite profil
* le med ögonen
* Det beror oxå på vilket tema fotograferingen är så man vet om man ska ha ett léende eller om man ska se kaxig ut.
* öppna munnen lite, det gör att det ser avslappnat ut och inte så spänt
*öva och hitta dina vinklar. 


megan fox-fan blogg
PUBLICERAT: 2009-12-31, 03:15:32 | URL: http://meganfox.blogg.se/

Ja det kan jag ;) Men jag antar att den kan vara lite läsckig faktiskt! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: