2009-12-30
 20:48:50

årets citat


Christina Aguilera
: så var kommer cannesfestivalen att hlla i år?
Jennifer Aniston: män skulle vara med som hundar
Denise richards: jag är inte rätt person att ge råd. jag är skild och stal min bästa väns make.
amy winehouse: mitt nästa mål är att ta körkort
Kristen Stewart: jag ville aldrig bli kändis som barn men jag älskade pennor så jag skrev mitt namn överallt.
Brooke shields: rökning dödar, och om du är död så har du förlorat en viktig del av sitt liv.
Britney spears: Jag är för dödsstraff. den skyldige ska få sitt straff så att han lär sig till nästa gång.
Blake lively: jag känner mig som en transvestit. jag är redan lång och sätter på mig 15 cm klackar.
Miley Cyrus: det är inte robert pattonson man är kär i det är edward (håller med där)
Paris hilton: Jag tycker mitt mug shot var fantastiskt. nästan som en modellbild.
Heidi klum: jag känner mig som Buddah
Lady gaga: jag älskar jonas brothers. jag skulle gärna ha en fyrkant med dem.
Beyonce: när jag var elva var jag så knubbig att jag fick ligga ner på golvet för att kunna knäppa byxorna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: