2009-12-02
 17:18:04

aldrig mer

Läste nyss på dessies blogg och där läste jag om hennes mardröm hon hade. Asså skit jag fick lite "rysningar" när jag läste vad filmen the ring handlar om. Sen hade hon klistrat in några klipp från filmen. Jag säger bara fyfan! vad äckligt, euuw... blev så rädd, vågar inte röra mig ur fläcken.
Tänk jag kollade på the ring trailern sen hörde jag några fotsteg i hallen. Jag blev skit rädd och kollade rakt fram. Eftersom det blev helt tyst sen så gick jag vidare till köket och hämtade en bamsekniv och höll den i högsta hugg. Gick till hallen och det visades att jag hade fel, det var bara min katt. Den där the ring samara... euuuw bara äcklig och när hon kommer ut ur tv:n. Jag ska aldrig mer kolla på the ring trailer och jag ska aldrig kolla på the ring. Nu kanske ni tycker jag är jätte tönig och det är jag också men de är så att jag tål inte och då menar jag tål inte skräck eller rysar filmer. Det går inte att kolla på.
Vet någon varför filmen just heter the ring? har aldrig fattat



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: