2009-12-22
 09:14:52

091222

Vilken natt. Usch, fy och blä. Jag kollade nämligen på en skräk film innan jag skulle sova. Ni kanske har sett den "jag vet vad du gjorde förra sommaren". det handlar om 4 ungdomar (den 4 juli) som körde på en man. dom visste inte vad dom skulle göra så dom bestämde sig för att slänga honom i havet och inte prata om det igen. precis när dom skulle slänga honom i vattnet då ser dom att han lever. han vaknar upp och då får dem panik och slänger ner honom i vattnet. ett år senare får en av ungdomarna, julie, ett brev där det stod "jag vet vad du gjorde förra sommaren". sen dom fick reda på att den 4 juli skulle dem dö. det var en äcklig fiskare som försökte döda dem. det blev nice and short. den var igentligen sjukt tråkig och inte läskig alls men ändå så trodde jag nästan hela natten att den jävla fiskaren var bakom mig. Sen hade jag turen med mig och skulle till tandläkaren 08.00. idag har jag tagit bort min tandställning wiiii! ska tillbaka till tandläkaren klockan två.

puss och kram och akta er för fiskare, man vet aldrig vad dem kan göra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: